roadtrip med pappa

 
Har åkt bil i flera timmar idag med pappa. Även jag har suttit bakom ratten och skrämt livet ur min far under några mil. Sjukt roligt att bara åka iväg sådär och egentligen inte ha något mål, bara åka. Vi åkte förbi Europs största ek bland annat haha. Riktigt fint var det där, stora ängar och grönt överallt, ville inte åka hem! Efter många många mil kom vi till en camping där vi stannade till och åt på deras uteservering. Så så himla fint. Sedan gick vi en sväng ner till badet och tog varsin glass. Har med andra ord haft en väldigt mysig och somrig dag! Önskar man gjorde sånt här oftare, finns så himla mycket fint att se bara man kommer ur staden.
Nu ska jag cykla iväg till jobbet och imorgonbitti åker jag och pontus till Öland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frida Johansson. Brinner för träning i alla dess former, helst tillsammans med pojkvännen eller bästavännen. Här kan ni läsa om just det och mycket mer!