KÄKAR TAGGTRÅD EN LÖRDAG

 
w


Idag ska jag springa 1,4 mil. Är nervös fastän jag inte har något att tävla emot eftersom jag aldrig har sprungit så långt innan, det ska bli sjukt kul iallafall, jag är så taggad jag kan bli!
Har varit uppe sedan halv sju (två timmar nu) och pontus ligger fortfarande och sover haha. Har fixat frukost och städat lite. 

Idag gjorde jag banan/choklad gröt för att få extra mycket kolhydrater, den blev supergod! 
Den innehåller havregryn, banan och kakao, så himla lätt att göra! 

Nu ska jag snart ut i (SOLEN!!!!!!!!!!!!) och springa. Hur underbart!?!?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frida Johansson. Brinner för träning i alla dess former, helst tillsammans med pojkvännen eller bästavännen. Här kan ni läsa om just det och mycket mer!