Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Kan du inte skriva ännu mer om din detox, vad du äter, om du har några sidor, recept eller annat att tipsa om. Och går du på detox var sjätte vecka? :)

Svar: Hej! Detoxen som jag genomför är framtagen av en personlig tränare vid namn Kim Lindman. Du kan kontakta honom via hans mail: [email protected]
Där kan du få det bästa upplägget av en väl genomförd detox.
Jag har gjort detoxen 2 ggr. Ej med rätt tidsintervall då den första var mest för att testa min kropp. Efter den senaste detox som jag genomförde kommer jag hålla korrekt tidsintervall :)
Frida Johansson

2015-04-12 @ 16:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frida Johansson. Brinner för träning i alla dess former, helst tillsammans med pojkvännen eller bästavännen. Här kan ni läsa om just det och mycket mer!