slutspurten


Befinner mig nu den sista veckan i skolan, inte där jag är avsedd för att befinna mig. Det händer SÅ mycket runt omkring skolan som gör att jag knappt vistas där. För tillfället är jag hemma och läser och pluggar till det sista. Men med avbrott för sånt på bilden, mmh!

Har förövrigt haft bästa helgen, (igen) tycker att alla helger gör toppar nu för tiden!! Firade Ebba och Mallan på deras oslagbara 18-årsfest. Helt fantastiskt. Under lördagen var jag med Pontus, Bror och Ellen på landet på för middag och kortspelning långt in på natten. Mer sånt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frida Johansson. Brinner för träning i alla dess former, helst tillsammans med pojkvännen eller bästavännen. Här kan ni läsa om just det och mycket mer!