soooo not hot

 
Här satt jag i frisörstolen för några dagar sedan och var överlycklig för att äntligen få fixa håret. Hahahah. Mitt hår är ett skämt nu. Ser såsåsåså ofräsch ut och inte alls som jag ville ha det. Om jag ska vara ärlig så var det snyggare innan. Men vill inte skylla det enbart på frisören då vi gjorde en chansning. Skulle bli en jätte ljus ombre, men mitt hår skiftar i rött, oranget och gult. Detta för att mitt hår reagerade annorlunda på färger då jag har sjukt varma toner. Något måste göras, men vad?
 
Brunt/blont?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frida Johansson. Brinner för träning i alla dess former, helst tillsammans med pojkvännen eller bästavännen. Här kan ni läsa om just det och mycket mer!