Första April 2015

Ett collage från April 2014. Den månaden var verkligen suuuuper fantastisk!

April 2015 är en speciell månad just för att jag fyller 18 år! 
Jag är väldigt delad när det kommer till att fylla 18. JAG VAR JU NYSS 14?!?  Mina barndomsvänner är numera vuxna, har jobb och körkort. Skrämmande. Ibland vill jag stanna tiden och vara barn föralltid, sluta åldras. För när man fyller 18 tillkommer ju en del ansvarstagande på olika håll. Och ja, jag vill så mycket. Men jag känner mig så fruktansvärt liten, fortfarande. Måste man blir äldre i sinnet med sina födelsedagar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frida Johansson. Brinner för träning i alla dess former, helst tillsammans med pojkvännen eller bästavännen. Här kan ni läsa om just det och mycket mer!