En grå tisdag med ljusglimtar


Åh vad jag längtar till ljusare och färggladare dagar. Snälla våren, skynda.
Det som piggade upp mig och mitt humör idag var den inställda tysk-lektionen som gjorde min tisdag 2 timmar kortare av hunger och hemlängtan. Redan 13:50 fick jag lämna skolan för att bli upphämtad av Pontus, glad.

Hoppas på en snabb vecka för min själ är så trött så trött, vill bara sova hela tiden. Det tar emot lite att veta att jag absolut inte kan sova efter skolan heller. De rutinerna är inte ett alternativ. Kämpa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frida Johansson. Brinner för träning i alla dess former, helst tillsammans med pojkvännen eller bästavännen. Här kan ni läsa om just det och mycket mer!