Supergod matigare smoothie


Har precis slängt ihop den här vackra smoothie på:  fryst broccoli, hallon, kvarg och keso som får bli frukosten imorgonbitti. Eftersom jag har tight med tid på morgonen då jag helst tar 40 min på mig att äta frukost, tänkte jag spara in lite på den tiden inför morgondagen. Då är jag dock också tidsoptimist och tror alltid att jag kommer hinna till skolan om jag åker 1 minut innan jag börjar. Värsta egenskapen jag har tror jag.

Ikväll tar jag ledigt från skolan och åker iväg med pappa för ett spinningspass. Det ska bli så fruktansvärt underbart att få svettas tills jag typ ångar (!!!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frida Johansson. Brinner för träning i alla dess former, helst tillsammans med pojkvännen eller bästavännen. Här kan ni läsa om just det och mycket mer!