Måndag

 
Bilder från förra helgen när vi var på roadtrip till Oskarshamn.


Tillbaka i skolan efter en riktigt orolig helg. Och tillbaka till bloggrutiner efter en hektisk vecka.

Avslutade min helg på bästa sett i alla fall, med mitt hjärta. Jag bakade scones och gjorde te till oss, så himla mysigt. Önskar bara att han inte åkte iväg långt, långt härifrån den här veckan för att jobba. Han kommer saknas.

Slog rekord  i sträcka igår förövrigt, 1,5 mil är det som gäller nu, är så stolt! Trodde aldrig att jag skulle orka så långt, eller att min kropp skulle orka det rättare sagt. För konstigt nog var jag knappt trött när jag kom till dörren efter 1 timma och 15 minuter, det var mest mina vader som tagit stryk och ville stanna.
Nog om det!

Är så taggad på den här veckan!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frida Johansson. Brinner för träning i alla dess former, helst tillsammans med pojkvännen eller bästavännen. Här kan ni läsa om just det och mycket mer!