Behind the dust is a big ol' blue sky


Detta saknar man ju liiiite. 13 dagar kvar till värme och Thailand. Är så sjukt pepp på att få komma iväg och upptäcka en helt ny miljö och kultur än vad jag har upplevt innan, och framförallt få komma till lite värme och äventyr! Kommer att åka den 23 december och kommer hem igen efter 3 veckor, alltså 15 januari. Är så glad att vi ska göra detta, jag ellen pontus och bror. 

Har förövrigt klippt av mig håret vilket är SÅ JÄDRA skönt, speciellt inför värmen i thai. Trodde dock aldrig jag skulle våga göra det. Men nu är det av! Fick i lite bottenfärg också för att fräscha upp det. Det liknar Isabella Löwengrips frisyr till längden men faller lite olika. Är relativt nöjd, men lite ovan vid länden! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frida Johansson. Brinner för träning i alla dess former, helst tillsammans med pojkvännen eller bästavännen. Här kan ni läsa om just det och mycket mer!