Fotografering

 
 
 
 Emma fotade mig och Pontus igår, detta är ett smakprov.  Hon är så himla duktig,  både med kamera och Photoshop. Mer bilder senare! Kika in på min systers blogg.
 
 
Är så himla trött på februari förkylningen som kom och hälsade på mig i torsdags.
Abstinens av att gå till skolan bara växer. För att inte tala om att träna, har inte fått träna på en vecka. Det kryper i mig rejält kan jag lova. Men ska nog överleva denna måndag iallafall, ska bara komma på något att sysselsätta mig med. Har redan städat hela huset..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frida Johansson. Brinner för träning i alla dess former, helst tillsammans med pojkvännen eller bästavännen. Här kan ni läsa om just det och mycket mer!