new

 
Valde två stycken sommarfräscha sport bh:s från butiken lindex idag! Älskar nytt och fräscht, nya färger och olika modeller! Fick denna supergula med mig men också en vit fräsching. Endast 149:- st! 
 
Idag har jag inte vistats på gymmet på en och en halv vecka, inte heller gjort något annat träningspass. Detta har verkligen fått mig att må bättre men också så sjukt dåligt. Men för att ta hänsyn till mina allvarliga sstressymptom har detta verkligen lugnat mig. Länge har träningen varit prio 1 i min vardag, vilket jag insett nu i efterhand varit ett misstag. Nu ska jag kämpa vidare med viktigare saker och låta träningen få komma när jag är redo. 
Ta hand om er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frida Johansson. Brinner för träning i alla dess former, helst tillsammans med pojkvännen eller bästavännen. Här kan ni läsa om just det och mycket mer!